2011. január 28., péntek

Díj!

Köszönöm szépen Detty-nek a legújabb díjat, amely hihetetlen boldogsággal tölt el, amiért rám is gondolt!:) Detty te egy nagyszerű író vagy! Imádom történeteidet mivel azok fordulatokkal, meglepetésekkel és romantikával teliek. És ezek mellett nagyon kedves és aranyos lány vagy!:) Szóval Köszönöm még egyszer!:) Küldeném:
  • Szaszának, a Csábító éj című történetéhez!
  • Detty-nek és Szaszának, az Ikerlányok című történetéhez!
  • Tintin-nek, a T.E.S. című történetéhez! Igaz, h ő csak lefordítja ezt a történetet, amit egy másik illető írt, de attól még megérdemli a díjat, mert lehetővé teszi, h mi is elolvassuk, ezt a nagyszerű írást!
  • Dreamworks-nek, a Meet The Gossips című történetéhez!
  • Musafan-nak, az If we die, we die together... című történetéhez!
  • És végül küldeném még Bee-nek, a Fontosabb, mint hittem című történetéhez!

2 megjegyzés:

  1. Uram isten. Úgy meghatódtam...Köszönöm..és még azt hittem, hogy megajándékozlak, de Te ajándékoztál meg engem!! :) Köszönöm
    Én is elmondhatom ugyan ezt rólad!! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!:)
    Mindketten nagy ajándékot kaptunk!:D

    Puszi

    VálaszTörlés