2011. június 30., csütörtök

Dawn - Virradat 2: Full Moon - Telihold - tizenötödik fejezet

15. A TÁMADÁS KEZDETE

Szegény srácnak már a szíve teljesen össze lehet törve. Hiszen a bevésődése Rachel, sajnos meghalt egy vámpírtámadás során. Paul teljesen magába zuhant, ellenünk fordult, de mégis később Sarah szavainak hála velünk megbékélt, és sikerült valamennyire feldolgoznia a tragédiát. Majd mikor megjelent Ann, szerelmet kezdett el táplálni iránta, de olyat, amely felér a bevésődéssel. Paul úgy hitte, talán még boldog lehet ebben az életben, s reménykedni kezdett, ám végül Ann is elhagyta, s ezek után nem is csoda, hogy még dühösebb és befordultabb lett. Nem érdekli már semmi, csakis a bosszú hajtja. A szerelemmel örökre végzett, s amint véget ér a harc, elhagyja Forks-ot, s többet nem tér vissza. Magányosan fogja élni élete hátralevő részét, vagy még az is lehet, hogy öngyilkos lesz.

Mindezt Jake mesélte el. Akkor tudta meg ezeket, mikor farkas alakban voltak, s Paul képtelen volt nem erre gondolni. A farkasok meg sem próbálták lebeszélni Paul-t, mert tudták, hogy nem számít mit mondanak, ők is ugyan ezt cselekednék a helyében. És ami azt illeti, én is.

- Figyeljetek, Jasper hamarosan megadja a jelet – szólalt meg Edward, kiszakítva gondolatmenetemből.

- Várj. Szerinted ez nem gyanús? Túl egyszerű volt rájuk találni – suttogtam.

- Gondolod csapda?

- Lehet. Alice-nek nem volt látomása?

- Nem – rázta meg fejét. – Végig figyeltem gondolatait, de semmi.

- Rendben – sóhajtottam.

- Nincs más választásunk. Ha csapda, hát belesétálunk.

Bólintottam, de cseppet sem tetszett a terv, viszont a magabiztossága annál inkább erőt adott.

Feszülten, és támadásra készen vártam a jelet, hogy támadhassunk. Majd miután pár perc eltelt, Edward megszólalt.

- Most!

4 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Bocsánat..annyira sajnálom, hogy nem írtam komit és mostanában folyton eltünedezek...nem tudom mi van velem...bocsánat. A lényeg, hogy visszaolvastam minden fejezetet, és az In the time comes is nagyon-nagyon jó, baromira tetszik (:D) és ez is nagyon jó! :D Annyira örülök, hogy folytattad! :D Rövid lett, de azt hiszem a következő fejezet majd kárpótol! :D
    Puszi
    Detty
    P.s.: még egyszer bocsi..:S :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Semmi gond, örülök, hogy írtál!:)
    Örülök, hogy tetszett az If The Time Comes!:D Jó ilyet hallani, ugyanis nem sok embernek nyerte itt el a tetszését!:S
    És örülök, hogy a Dawn 2 fejije is tetszett! Igen, a kövi sokkal hosszabb lesz!;) Remélem, hogy tetszeni fog!:)

    Köszönöm, hogy írtál komit!:D

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Akkor jó, köszi!! :) Nem tetszik sokaknak?? :o Hát nekem viszont a többiek helyett is tetszik!! :) Imádom ahogy írsz! :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Akkor jó! Nagyon jó ezt hallani!:) Köszönöm szépen, és én is imádom a te történeteidet!*.* Remélem, hogy hamarosan lesz új feji a Szürkület-ből!*.* Már nagyon várom!:)

    Puszi

    VálaszTörlés