2011. április 21., csütörtök

Díj!

Köszönöm szépen a díjat Zoe-nak!:) Nagyon aranyos tőled, és köszönöm, hogy gondoltál rám!:D
Szabályok:
  1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  2. Tedd ki a logót a blogodra!
  3. Írj magadról 7 dolgot!
  4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
  5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
7 dolog magamról:
  1. Imádom a fanficeket, melyeket olvasok (amiből eléggé sok van).
  2. Szeretek sokáig aludni.
  3. Mióta elolvastam a Twilight-ot, azóta eléggé rászoktam az olvasásra (ami csak jó dolog).
  4. Szerencse számom a hármas.
  5. Legszívesebben elmennék egy Nickelback koncertre.
  6. Hamarosan itt az érettségi, és be vagyok tojva. :D
  7. És végül imádok zenét hallgatni.
Akiknek küldeném::)
  • Detty-nek a Szürkület, Cassandra Sparks - A Szürkület Lexije és az Ikerlányok mesterművek írójának.
  • Adele-nak a Ha a kőszív újra feldobban című remekmű írójának.
  • Nora017-nek a True Life című fantázia lényekben gazdag mű írójának.
  • Dreamworks-nek a Bubble Dreams című mű írójának.
  • Szasza-nak az Ikerlányok, Csábító éj és a Dead Heart című művek írójának.
  • És végül küldeném Kitty-nek a Wizard and Werewolf című mű írójának.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Úristen nagyon köszönöm! mindjárt ki is teszem!
    Puszi
    u.i: Nickelback *-* Hát én is elmennék egy koncira!!:D

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szívesen, megérdemled!:)
    Reméljük hamarosan hozzánk is ellátogatnak!:D

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönöm *_* Már ki is raktam. =D
    Pussz Szasza

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon-nagyon szépen köszönöm!! :) Bocsi, hogy csak most jöttem, de szokás szerint győzött a fáradtság...:S A lényeg, hogy Te nagyon megérdemelted, és én nagyon örülök a díjnak, ki is teszem! :D
    Puszi
    Detty

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon szívesen, megérdemled!:D Hiszen olyan remekművek mellett, vétek lenne, nem adni neked!:D
    Erre csak annyit mondok: Jobb később, mint soha!:D
    Köszönöm szépen, hogy így gondolod!:D

    Puszi

    VálaszTörlés