2011. április 26., kedd

Díj

Köszönöm, hogy ismét megkaptam ezt a díjat Detty-től és Lara-tól!:) Mivel már egyszer ezt tovább küldtem, ezért most nem fogom!:) Továbbá még ezt a két díjat kaptam Detty-től::)
Szabályok:
  1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  2. Tedd ki a logót a blogodra!
  3. Írj magadról 7 dolgot!
  4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
  5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
7 dolog magamról:
  1. Éppen írok egy történetet, amely ha elég jól sikerül, remélhetőleg megjelenik!:)
  2. Van egy új kedvenc számom: Atomic Tom - Take Me Out.*.*
  3. Túl lusta vagyok tanulni, pedig már ideje lenne.
  4. Egész nap csak üvöltetem a zenét.
  5. Csütörtökön megyek moziba a barátnőimmel, és A lány és a farkas-t nézzük meg.*.*
  6. Kékes-fekete hajam van, természetesen festett (az eredeti amúgy meg aranyszőke).:D
  7. Fehér bőröm és halványkék szemem!:D
Akiknek tovább küldeném::)
  • Adele-nak a Ha a kőszív újra feldobban című remekmű írójának.
  • Zoe-nak A farkas hercegnője című csodálatos mű írójának.
  • Nora017-nek a True Life című fantázia lényekben gazdag mű írójának.
  • Lara-nak a Forever - Örökké című izgalmas mű írójának.
  • Dreamworks-nek a Bubble Dreams című mű írójának.
  • Szasza-nak az Ikerlányok, Csábító éj és a Dead Heart című művek írójának.
  • És végül küldeném Kitty-nek a Wizard and Werewolf című mű írójának.

6 megjegyzés:

  1. Szia!:D
    Áhh nagyon köszi!attól függetlenül,hogy én már megkaptam ezt Dettytől köszönöm,hogy te is gondoltál rám!
    Amit pedig engem illet én is tök lusta vagyok ahhoz,hogy tanuljak pedig már vége a szünetnek és én nem vettem elő egy könyvet sem!:S :$ :/ :D és úgy volt hogy én is csütörtökön megyek megnézni a lány és a farkast mert akkor jelenik meg de aztán átraktuk szombatra! :D *-* biztos nagyon jó lesz!
    Még egyszer köszönöm a díjakat!

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szívesen!:D
    Remélem, hogy jó lesz a film, mert már nagyon várom!:D Aztán majd menj el te is!:D

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Tuti h elmegyek!De ha nem jó akkor mindenképpen szólj!Mert akkor helyette nézzek mást!De azt valahogy nem tudom elképzelni!:DD
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Köszi hogy gondoltál rám:)
    Puszi

    VálaszTörlés