2011. május 5., csütörtök

Díj

Köszönöm szépen a díjat AngelGirl-nek!:) Nagyon aranyos tőled, hogy gondoltál rám!:)
Szabályok:
  1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
  2. Tedd ki a logót a blogodra!
  3. Írj magadról 7 dolgot!
  4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
  5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
7 dolog magamról:
  1. A héten volt az érettségim!:(
  2. Minden nap remegve jöttem ki a suliból!:D
  3. Nagyon féltem attól, hogy nem megyek át!:S
  4. De a javító kulcs alapján sikerült!:D A kettes tuti megvan, remélhetőleg jobb is lesz!:D
  5. Ma vettem fürdőrucit!*.*
  6. És végre sikerült megvennem a Beautiful Creatures című könyvet!*.**.**.*
  7. Nagyon kimerült vagyok, fárasztó volt ez a hét!:(
Akiknek pedig küldöm::)
  • Detty-nek a Szürkület, Cassandra Sparks - A Szürkület Lexije és az Ikerlányok mesterművek írójának.
  • Adele-nak a Ha a kőszív újra feldobban című remekmű írójának.
  • Zoe-nak A farkas hercegnője című csodálatos mű írójának.
  • Nora017-nek a True Life című fantázia lényekben gazdag mű írójának.
  • Lara-nak a Forever - Örökké című izgalmas mű írójának.
  • Dreamworks-nek a Bubble Dreams című mű írójának.
  • Szasza-nak az Ikerlányok, Csábító éj és a Dead Heart című művek írójának.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm köszönöm!! :DD
    :$
    Szegény!Nem csodálom,hogy kimerült vagy! :(

    Puszii

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon szívesen!:D Megérdemled!:)
    Hát igen... Az érettségi szörnyű!!!:(:D Bár azért sokkal rosszabbra számítottam!:D

    Puszi

    VálaszTörlés