2011. május 10., kedd

Dawn - Virradat 2: Full Moon - Telihold - tizenharmadik fejezet

13. „B” TERV

ROSE-AL ÉS ESME-VEL kétségbeesetten összenéztem, majd Alice értetlen és zavarodott arcára néztünk. Nem értette, hogy mégis mi folyik itt, hiszen látta, hogy mindannyian jönnek. Jó rendben, hogy akkor eldöntötték, mind jön, de ha meggondolták magukat, akkor azt Alice miért nem látta? – furdalt a kíváncsiság. Amint megszakítottuk Alice-el a szemkontaktust, mindünk tekintete Heloise-ra vándorolt. – Szóval „B” terv. – mondtam magamban, s ettől még a halott szívem is összeszorult. Heloise rám emelte tekintetét, s nagyot mondóan bólintott, majd felállt. Testével mi is egyenletesen mozogtunk, akár a tükörképei. Míg Rose és én Heloise előtt mentünk, addig Alice és Esme a háta mögött. Amint kiértünk a házból, a felénk közeledő alak felé fordultunk, s négy oldalról körbe vettük „Ann”-t, mintha így akarnánk védelmezni. A látszatot, azért mégis csak fenn kellett tartanunk.

- Szóval te lennél a híres Bella? – lépett elő a sötét erdőből.

- És te lennél az a híres rohadék? – vettem gúnyosra hangom.

Egyszerűen annyira nehezemre esett, hogy ne támadjak rá azonnal, hogy inkább szavaimba gyűjtöttem haragomat.

Elvigyorodott.

- Nyugi. Nem harcolni jöttem. – emelte fel kezeit.

- Gondolod, hagyjuk, hogy el vidd Ann-t? – morgott Rose.

- Még szép. – vonta meg vállát. – Hiszen, ha nem hagyjátok, akkor mégis honnan fogjátok tudni, hogy hol rejtőzködnek a fiaim? – mosolyodott el győztesen.

- Rohadék. – sziszegtem.

- Köszönöm a bókot. – hajolt meg önelégülten.

Erre mindahány itt voltunk, felmorogtunk.

- Adjátok szépen át Ann, és akkor nem bántalak titeket.

- Chhh. Gondolod te ártani tudsz négyünknek? – vonta fel szemöldökét Alice.

- Ne akard meg tudni tündérke. – billentette oldalra fejét.

Egész testemmel megfeszültem idegességem miatt, de ugyanakkor próbáltam magam türtőztetni, hiszen a tervre kell koncentrálnom. Nem hagyhatom, hogy a személyes érzéseim az utunkba álljanak. Egy pillanat leforgása alatt támadóállásba helyezkedtünk, majd Rose és én támadásba lendültünk. Gyorsak voltunk, fajtánkhoz híven.

Egy hatalmas lendületet véve a levegőbe emelkedtem, így míg én a levegőből mértem rá erőmet, addig Rose a földről. Ám mielőtt még eltalálhattuk volna, eltűnt szemeink elől. Értetlen kifejezéssel landoltam a puha földön, s azonnal Alice-ék irányába fordultam. Láttam, hogy Stev villámléptekkel feléjük tart, s egy lágy kézmozdulattal a levegőt irányítva elsöpörte Alice-t és Esme-t Heloise közeléből. Rose és én tétovázás nélkül ismételten támadásba lendültünk, de már túl késő volt, ugyanis Stev karjai közé kapta „Ann”-t, majd felénk is suhintott egyet. A hirtelen jött csapástól több métert repültünk, majd néhány fát átszakítva a mocsokban landoltunk.

- Megadtam az esélyt a békére, de ti ellenálltatok. Ne engem hibáztassatok – mondta nyugodtan, miközben „Ann” úgy tett, mintha ki akarna szabadulni vaskarjai közül.

- Engedj el – üvöltötte képébe.

Hihetetlenül jól játszotta szerepét.

- Nyugodj meg – mosolyodott el, majd futásnak eredt, de annyira gyors volt – olyan mint Edward -, hogy nem tudtuk utolérni, és persze nem is állt szándékunkban, de azért a látszatot fent kellett tartanunk.

Aggódva néztem hűlt helyét Heloise-nak, de tudtam, úgysem eshet semmi baja. Kezeimet ökölbe szorítottam, s testem vadul remegni kezdett, majd megéreztem magamon három kezet, akik úgy szintén idegesek voltak, de próbáltak nyugtatni.

- Minden rendben lesz vele – ölelt át oldalról Esme.

- Hamarosan utánuk megyünk… - kezdte Alice, aki erősen szorította egyik kezemet.

- És kinyírjuk a dögöket – fejezte be Alice mondatát Rose, aki pedig a másik kezemet szorította.

Még percekig álltunk így négyen, s kémleltük az erdőt, mikor visszatértek mind a fiúk, mind a falka tagjai.

- B terv – hangoztatta Jasper.

Mindnyájan bólintottunk, s bementünk a házba megbeszélni a továbbiakat.

10 megjegyzés:

  1. szia ez szuper
    remélem stev megdöglik
    puszy

    VálaszTörlés
  2. koszi koszi kosziii :D nem toom h mit mondjak ugy orulok ennek a resznek ... egyepkent nagyon jooo :D csak nem ertewm h Stev h tud ien gyorsan mozogni bar gondolom kepesseg ... na nem baj majd gondolom a kovetkezokben kiderul ... :D juujjjj nagyooon koszii :D nagyon szeretem ezt a storyt szval siess a kovivel :D
    by. kitty

    VálaszTörlés
  3. Szia Demon!

    Örülök, hogy tetszett!:)
    Hamarosan kiderül.;)

    Köszönöm,. hogy írtál komit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia Kitty!

    El sem tudod hinni, mennyire örülök annak, hogy ennyire tetszik!:D Bizony képesség!:D
    Ahogy tudom, hozom a kövit!:)
    És neked jár a köszönet, hogy komiddal rábírtál arra, hogy folytassam!:) Szóval köszi!:D

    Köszönöm, hogy írtál komit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  5. szivesennn ... :D en ram minden egyes resznel szamithatsz es most nem regen szedtem ra Szonyat az osztalytarsamat h olvasson es neki is nagyon tetszett ugyh mostanbana mar ra is szamithatsz ...
    by: kitty

    VálaszTörlés
  6. Ennek nagyon örülök!:D Örülök, hogy gazdagodtam két újabb olvasóval!*.* Csak kár hogy már hamarosan vége van!:( De mindent megteszek azért, hogy jók legyenek és izgalmasak!;):D

    Puszi

    VálaszTörlés
  7. sziaa ... nagyon joo a tori es mind ah kitty is megirta most mar en is szinte minden nap benezek es alig varom a kovit ... hath nagyon sajnalom h mar lassan vege lesz ... bar varhato volt mert egy story se tart orokee ... de remelem lesz meg folytatas ... vagy vmi hasonlo ... :D
    Szonya

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Örülök, hogy tetszik a történetem, és hogy te és Kitty személyében van két új olvasom!:D
    Még nem gondolkodtam folytatáson, de most már fogok, persze nem ígérek semmit!:)
    Még nem tudom, hogy mikor jön a kövi, de igyekszem!:D

    Köszönöm, hogy írtál komit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  9. szia
    bocsi hogy ilyen későn írok kommentet:(
    na hát nem csalódtam a fejezetben, de én most a másik sztoridért vagyok oda!!!
    ugyhogy gyorsan hozd a harmadik fejezetet lányom! XX

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Semmi gond!:D
    Örülök, hogy tetszett!:)
    Már fent is van a másiknak az új fejije!;)

    Jó olvasást!:D

    Köszönöm, hogy írtál komit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés